Vägen tillbaka går framåt

Detta var dagens pass:

Gång 5 km.
CrossTrainer i 1 timme.
Cykel i 20 min.
Armhävningar 3 x 25 st.
Mage 3 x 12 st. i maskin.
Plankan 2 min.


Det är bara att jobba vidare på gymmet för att hålla igång så mycket som möjligt.

Jag ska vara i form till Marathon, så är det bara!

Och tittar man på vinterlandskapet där ute, så känns det som det är långt kvar till startskottet smäller när starten går i Stockholm Marathon 2009…


4 comments on “Vägen tillbaka går framåt
  1. Ousa skriver:

    Känns fel att skriva så här. Men, det känns bra att se att de är flera som inte kan springa som de vill pga skada. Jag fick bryta mitt mara-schema nu i januari för knäskada. Och kämpar på cykel, crosstrainer och simmar. Men visst är de svårt, för de finns inget som ersätter den konditionen som löpningen ger. Hoppas det löser sig för dig snart!

    • Janne skriver:

      Nä, inget går upp mot löpningen… Kondition eller tillfredställelse går inte att jämföra med alternativen.
      Lycka till själv med träningen tillbaka till januariformen.

  2. magdalena skriver:

    BRa jobbat Janne, så klokt. Hur orkar du 1 timme på crosstrainer??? Jag har som mest kört 30 minuter och då var det tufft! Bra kämpat med armhävningarna!

    • Janne skriver:

      Tack för det! Du har helt rätt att crosstrainer är jobbigt. Men man får försöka om man ska ha en chans att vara i form inför marathon. Hoppas ju fortfarande…

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *